دل تنگی...
تــــرانه ی عشـــق
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره هااااااااااا

پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تــــرانه ی عشــــق










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 10546
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1




رفتـــ 25
نويسندگان
خاطره صادقی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

می خواهم امشب از ماه قول بگیرم که هر وقت دلــم برایت تنگ شد

 

در دایره حضورش تــو را به مَـن نشان دهد;

می خواهم امشب با رازقی ها عهد ببندم

 

هر وقت دلــم هوای تـ♥ــو را کرد

 

عطر حضور مهربان تـــو را با مَـن هم قسمت کنند

 

می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم

 

که هروقت امواج پر تلاطم یادها خواستند قایق احساس مرا بشکنند

دست امید و آرزوی تـ♥ــو مرا نجات دهد
 

می خواهم امشب با تمام قلبــــ هایی که احساس مرا می فهمند و می شنوند

 

پیمان ببندم که هر وقت صدای قلبــــ بی قرارم را هم شنیدند

 

عشقم را سوار بر ضربانهای بی تابی به تــو برسانند....



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت18:52---8 فروردين 1394
سلام اجی من kik و اینستا گرام دارم ولی اگه شما ندارین لاینمو نصب میکنم
پاسخ:سلام به روی ماهت الهه جون.کجایی تودختر دلم برات تنگ شده؟نه فداتشم من ندارم لاینتونصب کن ایدیتو برام ارسال کن تا ادد کنم


دوست
ساعت17:32---9 اسفند 1393
وبلاگ جالبی داری



خودم
ساعت23:32---6 اسفند 1393
متن قشنگیه

امیدوارم به هم برسین
پاسخ:خخخخخخ به کی؟


بهنام
ساعت18:52---6 اسفند 1393

باید با من حرف می زدی
من محتاجِ یک جمله بودم
جمله ای از تو
که مرا از آغوشِ زنجیرهای نَنوشتن، برَهاند.

باید با من حرف می زدی
تا چیزی می نوشتم
کلیدِ ادامه ی زندگی، در حنجره ی تو بود
در صدای تو
تویی که در من، من را گُم کرده بودی..
پاسخ:سلام.ممنون از متن قشنگتون.بازم ب وبم سر بزنید


الهه
ساعت0:02---30 آذر 1393
سلام خاطره جون دلم برات تنگ شده چه کنم ؟؟؟؟
پاسخ:سلام الهه جونم.منم خیلی دلم برات تنگ شده .نمیدونم والا .وبلاگتم که پاک کردی لاینتم ک وصل نیست.نمیدونم چ کنیم؟


hasti
ساعت12:51---29 آذر 1393

سیر شدم

بس که سرد و گرم روزگار را چشیدم



آپــــم
پاسخ:ممنون از اینکه به وبم سر زدی



الهه
ساعت16:07---23 آذر 1393
سلام خاطره جون الهه هستم دلم بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی واست تنگه اما باور کن غیر ممکنه بتونم دوباره عضو شم ترو خدا شما یه فکری کنید

واسم دعا کن اجی

مرسی خداحافظپاسخ:سلام الهه جان.منم خیلی دلم برات تنگ شده.کاش برمیگشتی ...فدای تو بازم بهم سر بزن.خدانگهدارت عزیزم


mostafa
ساعت16:31---8 آذر 1393

و رویای ما به حقیقت پیوست ، قلبهای ما به هم پیوست و زندگی آغاز شد…
به تو رسیدم در اوج آسمان عشق ، این بود قصه ی من و تو و سرنوشت….
تو آمدی و دنیا مال من شد ، همه ی انتظار و دلتنگی ها و غصه ها تمام شد
تو آمدی و عشق آمد و پیوند ما در کتاب عشق ثبت شد….
باور نداشتم مال من شده ای ، لحظه ای به خودم آمدم و دیدم همه زندگی ام شده ای
عشق معجزه نیست ، حقیقتیست در قلب ها که پنهان است
به پاکی عشق ، به لطافت با تو بودن و ما با هم آمده ایم که به همه ثابت کنیم معنای عشق واقعی را….
تو همانی که من میخواستم ، مثل تو کسی در دنیا نیست برایم ، مثل تو هیچگاه نیامد و نمی آید و نخواهد آمد ، تو اولین و آخرینی برایم….
و با عشق پرواز میکنیم ، میرویم به جایی که تنها آرامش باشد در بینمان، تا در یک سکوت عاشقانه و در اوج آرامش بدون هیچ غمی در آغوشت آرام بگیرم !
اینبار سکوت زیباست، چون درونش یک عالمه حرفهاست ، حرفهایی در دلهای من و تو ، که هم تو میدانی راز دلم را و هم من میدانم راز درونت را…
و من ثابت کردم عشق هست ، تو همیشه هستی ، و روزی میرسد که ثابت خواهم کرد از عشقت خواهم مرد….
و من و تو همسفران عشقیم تا ابد ، این احساسم همیشه در قلبت بماند…


سلام تشکر از کامنتتون ممنونم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: